טיפול בהתקרחות ושיער דליל » שירות ותמיכה » שרות ותמיכה – שאלות ותשובות

שרות ותמיכה - שאלות ותשובות

ישנן מספר דרכים לדעת מתי המחסנית התרוקנה:
  1. נורת חיווי על בסיס המכשיר (תחנת העגינה המשמשת לטעינה), כאשר המחסנית מגיעה ליתרה של 20% נותרים לשימוש, תהבהב מנורה בצבע אדום אשר מאירה כיתוב “Replace Cartridge” מצד שמאל של הנורות הכחולות של תכניות הטיפול. נורה זו תהבהב למשך 10 דקות בכל פעם שמניחים את הידית בבסיס.
    כאשר המחסנית תהיה ריקה לחלוטין המנורה תדלוק בצבע אדום קבוע למשך 10 דקות בכל פעם שמניחים את הידית בבסיס.
  2. דרך נוספת לראות את מצב המחסנית היא בעזרת תוכנת ה”המאמן האישי” אותה ניתן להוריד בחינם מהדף: “שירות ותמיכה“. בדף זה ניתן למצוא גם סרטוני הדרכה לשימוש בתוכנה. התכנה תציג באחוזים את היתרה לניצול במחסנית בכל פעם שהידית תהיה מונחת בבסיס ומחוברת למחשב באמצעות כבל ה USB הלבן המצורף לערכת המכשיר.
  3. כאשר המחסנית ריקה, בעת לחיצה קצרה על כפתור ההפעלה בידית, הנורה שעל הידית תהבהב מספר פעמים בצבע אדום והמכשיר לא יידלק.
מחיר המחסנית הינו 569 ₪ (כולל מע”מ, לא נגבה תשלום נוסף עבור משלוח).
ניתן לרכוש מחסנית בדרכים הבאות:
  1. בדף רכישת מחסנית ניתן לפתוח פנייה ולבחור את סוג המחסנית הרצויה, מחלקת השירות יחזרו אליכם בהקדם האפשרי ויעזרו לכם בתהליך הרכישה והשילוח.
  2. ניתן להתקשר ישירות למחלקת השירות בטלפון 1800-66-55-44.
  3. ניתן גם לתאם טלפונית הגעה למשרדינו לרכישה במקום במהלך שעות הפעילות – החרושת 30, אור יהודה.
  4. פניה בוואטסאפ למספר 058-5255712.
המחסנית תוכננה להחזיק בדיוק 110,000 שניות שזה 5 דקות טיפול ליום במשך 365 ימים. אורך חיי המחסנית תלוי בכמות השימוש במחסנית- בשימוש של פעמיים ביום למשך 5 דקות בכל טיפול, המחסנית תחזיק לשישה חודשים (365/2).
בתקופת הטיפול הראשונית בדרך כלל משתמשים במכשיר בצורה אינטנסיבית (עד פעמיים ביום – תלוי בתכנית הטיפול שניתנה במעמד הרכישה). עקב השימוש הרב המחסנית מחזיקה בערך שישה חודשים. בזמן טיפול שימור (2-3 פעמים בשבוע) מחסנית מחזיקה כשנתיים לערך.
  1. בדיקת טעינה 1: יש להניח את הידית בבסיס ולחבר אותו לחשמל. במידה ואין תאורה בבסיס או על ידית המכשיר, יש לפתוח פנייה למחלקת השירות בדף פניית לקוחות.
    מחלקת השירות יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי, בדרך כלל במהלך יום העסקים הקרוב, ויעזרו לפתור את הבעיה.
  2. בדיקת טעינה 2: במידה ובסיס המכשיר שלכם מחובר למחשב באופן קבוע, יש לקחת בחשבון שכאשר המחשב במצב שינה לעיתים לא מתבצעת טעינה. במקרה כזה יש לחבר את הבסיס לשקע חשמל בעזרת המטען המצורף לערכה ולהטעין את המכשיר לפחות 4 שעות. במידה ואין תגובה מהמכשיר או מהבסיס (לא נדלקות נורות בבסיס ובידית) יש לפתוח פנייה למחלקת השירות כמצוין לעיל.
  3. כאשר המחסנית ריקה, בעת לחיצה קצרה על כפתור ההפעלה בידית, הנורה שעל הידית תהבהב מספר פעמים בצבע אדום והמכשיר לא יידלק. מצב זה אינו תקלה. לאחר החלפת המחסנית, המכשיר יידלק וימשיך לפעול כרגיל.
  1. נורת החלף מחסנית  – נורת החיווי האדומה על בסיס המכשיר (תחנת העגינה המשמשת לטעינה), כאשר המחסנית מגיעה ליתרה של 20% נותרים לשימוש, תהבהב מנורה בצבע אדום אשר מאירה כיתוב “Replace Cartridge” מצד שמאל של הנורות הכחולות של תכניות הטיפול. נורה זו תהבהב למשך 10 דקות בכל פעם שמניחים את הידית בבסיס. כאשר המחסנית תהיה ריקה לחלוטין המנורה תדלוק בצבע אדום קבוע למשך 10 דקות בכל פעם שמניחים את הידית בבסיס.
  2. על בסיס המכשיר ישנם שלושה כפתורי מגע המוארים בצבע כחול כאשר הידית מונחת בבסיס בצורה תקינה, הדבר מהווה גם חיווי לחיבור בין הבסיס לידית. כאשר שלושת נורות התכנית הכחולות מופיעות, ניתן לבחור תכנית טיפול I – של 3 דקות טיפול, תכנית טיפול II – של 5 דקות טיפול ותכנית טיפול III – של  8 דקות טיפול, הבחירה נעשית על ידי נגיעה עם אצבע על הספרה המתאימה. ברגע שבוצעה בחירה, הנורה של התכנית שנבחרה תואר באור בהיר יותר משתי הכפתורים האחרים.
  1. צהוב: בזמן שהידית נמצאת במטען בטעינה תדלוק הנורה בידית בצבע צהוב-כתום לחיווי של טעינה תקינה, כאשר סוללת המכשיר תתמלא, תתחלף הנורה שעל הידית לצבע ירוק. שימו לב! לסוללת המכשיר יש מערכת למניעת טעינת יתר – על כן, יתכן כי צבע הנורה יתחלף בין ירוק לצהוב עף על פי שסוללת המכשיר מלאה. כדי לדעת מה מצב הטעינה בצורה האמינה ביותר יש להתקין את תכנת המאמן האישי מהאתר שלנו: גרסת חלונות, גרסת IOS מק. בעמוד “שירות ותמיכה” ישנם סרטוני הדרכה להתקנה ושימוש בתכנה.
  2. אדום: הנורה האדומה תופיע על ידית המכשיר במספר מצבים שונים כדלהלן:
    1. בעת סיום תכנית טיפול, הנורה האדומה תהבהב פעמיים בליווי צליל סיום תכנית.
    2. כאשר המחסנית המחוברת לידית ריקה, הנורה האדומה תדלוק פעם אחת והמכשיר לא יידלק.
    3. עקב תקלה כללית במכשיר.
  3. ירוק: הנורה הירוקה בידית תדלוק בשני מצבים:
    1. בעת שהמכשיר נמצא בבסיס והוא טעון במלואו הנורה הירוקה תדלוק באופן קבוע.
    2. בעת הפעלת המכשיר הנורה הירוקה תהבהב בצבע ירוק עד לסיום טכנית הטיפול.

כן, המכשיר מגיע ללקוח טעון במלואו. כאשר המכשיר טעון במלואו ניתן להשתמש בו בין 8-10 ימים בין טעינות (בשימוש סביר).

ניתן להשאיר את המכשיר במטען מחובר לחשמל או מקור מתח USB באופן קבוע. יש במכשיר מנגנון המונע טעינת יתר.
לחליפין, ה- Hairegen יוכל לעבוד לפחות 8-10 ימים ללא טעינה (בשימוש סביר).
Skip to content