להלן נוסח מחודש של הטקסט במילים שונות:
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"), ניתן לבטל רכישת מוצרים שבוצעה באתר, החל ממועד ביצוע העסקה ועד 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך פרטי העסקה – לפי התאריך המאוחר מביניהם.
לקוחות שהם אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים או עולים חדשים (כמוגדר בחוק) אשר ביצעו רכישה באתר, זכאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצועה, ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, וזאת בתנאי שהתקשורת עם החברה כללה שיחה טלפונית או אינטראקציה באמצעות אמצעים אלקטרוניים.
לביצוע ביטול העסקה, ניתן לבחור באחת מהדרכים הבאות:
- פתיחת בקשה להחזרה ו/או ביטול עסקה דרך האתר (מומלץ, הדרך המהירה ביותר).
- פנייה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 1800-66-55-44.
- שליחת הודעה בכתב בדואר רשום אל: פיילוג'יקס בע”מ, החרושת 30, אור יהודה.
בבקשת הביטול יש לכלול את שם הלקוח, כתובת הדוא"ל ששימשה לביצוע ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
במקרה שבו המוצר כבר התקבל, יש להשיבו לחברה באמצעות שליח שיאסוף אותו מכתובת שתבחרו (בתנאי שהכתובת נמצאת בישראל, למעט אזורים מרוחקים או בעלי גישה מוגבלת). לצורך זירוז תהליך ההחזרה, יש לארוז את המוצר באריזתו המקורית ולצרף למשלוח את אישור ההזמנה שהתקבל בעת הרכישה. אם מדובר בהחזרת מספר מוצרים שנרכשו בנפרד, יש לאגד אותם ככל האפשר במשלוח אחד ולצרף לכל מוצר את אישור ההזמנה הרלוונטי.
החברה רשאית לגבות דמי ביטול בהתאם להוראות החוק, בגובה של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מבין השניים.
במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה, דמי המשלוח ששולמו בעת ההזמנה לא יוחזרו.
תנאי הביטול המפורטים כאן כפופים לתקנון האתר, ובמקרה של סתירה בין האמור כאן לבין האמור בתקנון, יקבעו התנאים המופיעים בתקנון האתר.