איך הכל התחיל?
״הכל התחיל בכך שהיה לי כסף פנוי וחיפשתי להשקיעו במשהו יצירתי. חבר
סיפר לי על סטארטאפ מעניין, הנקרא פיילוג’יקס, שפיתחה טכנולוגיה למניעת
התקרחות, בעזרת מכשיר לשימוש עצמי. ישר נדלקתי על הרעיון. תחילה
שימשתי כנסיין של החברה ולימים השקעתי בחברה, וביקשתי להיות מעורב
ברמה האישית בניהול. לימים, כשהבשיל הפיתוח של הריג’ן, לכדי מוצר מסחרי,
חשבתי שהקונספט של מכירה בפארמים בריטייל, לא מתאים לשלב זה בחיי
המוצר והצעתי קונספט חליפי של מכירה פרונטלית עם הבטחת תוצאות.
הצעתי לנסות בישראל את הקונספט שלי וכיוון שישראל מעולם לא הוגדרה כיעד
עיקרי למוצר, ובמקביל העובדה שלקחתי על עצמי את כל האופרציה, ההשקעה
והסיכון – שכנעו את פיילוג’יקס לתת לי את הזיכיון בישראל, וכל השאר היסטוריה״.
מה הייחודיות של מכשיר הריג’ן?
״פיתוח המכשיר מבוסס על מחקרים רפואיים מתחום הדרמטולוגיה ועל הסיבות
לאובדן שיער. המכשיר משפיע על הגורמים העיקריים להתקרחות ומסייע לשיקום
הקרקפת וזקיקי השיער. הריג’ן פועל בצורה מקומית וישירה ומייצר תגובה מהירה,
ללא תופעות לוואי. לראשונה בתחום השיער בישראל, אנו מוכרים מוצר ומבטיחים
תוצאות לשימוש בו, מדובר על מהפכה אמיתית. אנו יודעים לצפות האם המכשיר
יעזור ללקוח באמצעות אבחון, אותו אנו מציעים ללא התחייבות וללא עלות, ובנוסף אנו
מתחייבים לתוצאה! המחויבות היחידה של הלקוח הינה להשתמש במכשיר. למעשה
אנו יוצרים מצב WIN WIN ללקוח: במקרה הטוב, הלקוח מרוויח את השיער שלו בחזרה,
ובמקרה הרע הוא לא מפסיד אגורה״.
מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי?
״אין לי רגעי פנאי. יש לי עבודה מרובה סביב השעון ושלוש בנות קטנות בשאר הזמן.
פעם, כשהיה לי זמן, הייתי עושה טיולי שטח רגליים״.
שאיפה מקצועית לעתיד
״התחלנו במהלך מדהים לשיווק בינלאומי של הריג’ן וכרגע אנו בחיפוש אחר
שותפים אסטרטגיים שישתמשו בתשתיות שלהם על מנת לשווק את הריג’ן בשיטה
דומה לשלנו. אנו מעוניינים לשכפל את ההצלחה בישראל למדינות נוספות במודל
של שותפות״.