טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » טיפול בהתקרחות עם הבטחה לתוצאה?

לשיחה עם צוות היועצים:

טיפול בהתקרחות עם הבטחה לתוצאה

כיום ניתן למצוא מגוון של טיפולים בהתקרחות – תכשירים, תרופות, זריקות ועוד. אבל, האם קיים טיפול בהתקרחות עם הבטחת תוצאה? אם כן, כיצד בודקים זאת?

תופעת ההתקרחות כיום אינה נתפסת כמו פעם. בעבר היו מסתירים זאת בעזרת פאות, חומרי הסוואה ותסרוקות שונות כדי שאף אחד לא יידע על ההתקרחות. בשנים האחרונות, כאשר גברים רואים הידלדלות של השיער או נסיגה, הפתרון המיידי הוא בדרך כלל תספורת מגולחת. אבל, עדיין לא חסרים מקרים בהם גברים לא משלימים עם ההתקרחות ונשירת השיער ומחפשים פתרונות אחרים לטיפול. 
אצל גברים התופעה יכולה להתחיל גם לפני ההגעה לגיל 20, כאשר אצל נשים בדרך כלל הדלדלות תתחיל עם הגעה לגיל המעבר. התקרחות יכולה להתרחש מסיבות שונות כגון בעיות רפואיות, נטילת תרופות, תזונה לקויה, חוסר בוויטמינים וברזל, טיפולים רפואיים שונים, לחץ נפשי ועוד, אך לרוב התופעה במקרים הנ”ל תחלוף אם מקור הבעיה מטופל.
ברוב המקרים, התקרחות, דלדול שיער ונשירת שיער מתרחשים אצל גברים ונשים מסיבה שסבורים שהיא ממקור גנטי ונקראת Androgenetic Alopecia. בפועל, מתרחש שינוי גנטי שגורם להורמון הדהידרוטסטוסטרון (DHT שהוא תוצר של ההורמון הגברי טסטוסטרון אשר קיים גם במינון נמוך אצל נשים), להצטבר יתר על המידה ליד זקיקי השיער ולשנות את מחזור פעילותם התקין (תקופת צמיחה, תקופת מנוחה, נשירה וחוזר חלילה). ה-DHT גורם לפגיעה באספקת הדם וההזנה הטבעית של זקיקי השיער כך שהם יכולים להיוותר במצב של מנוחה ולחדול מלהצמיח שערות חדשות. כמו כן ה-DHT גורם לפגיעה באיכות השערות, בחוזק ובעובי שלהם. 
הבשורה הטובה היא, שחלה התקדמות רבה בתחום הטיפולים בתופעת ההתקרחות על רקע גנטי, כך שכיום קיימות אפשרויות שונות שיכולות לסייע להילחם בתופעה. 

טיפולים בהתקרחות - חסרונות ויתרונות

 

טיפול

יתרונות

חסרונות

תרופות

משפחת פיניסטריד – פרופסיה

קל לביצוע – נוטלים כדור פעם ביום.

אחוזי הצלחה גבוהים.

טיפול מערכתי. לא מתאים לנשים. מצריך מרשם רופא ומעקב רפואי. יכולות להופיע תופעות לוואי קשות.

תכשירים

ממשפחת מינוקסידיל

טיפול מקומי עם אחוזי הצלחה בינוניים. ניתן לרכוש ללא מרשם רופא. מתאים לנשים וגברים.

טיפול לא קל לביצוע. קיימות תופעות לוואי. מריחת חומר לח על הראש פעמיים ביום שאסור לשטוף במשך 4 שעות. לא מתאים לנשים בתקופת הריון והנקה.

טכנולוגיה

מכשיר הריג’ן

טיפול מקומי עם מכשיר אישי בבית. אחוזי הצלחה גבוהים. מתאים לנשים ולגברים. טיפול עצמי קל כ-5-10 דקות ביום, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי. ניתן לקבל החזר כספי מלא אם התוצאות לא הושגו.

לא מתאים לכולם (נקבע על פי אבחון אישי)

רפואי

זריקות PRP/PRF

מתאים לנשים וגברים. לרוב סדרת טיפולים אחת לחודשיים שלושה מצריך 1-2 טיפולים ראשונים וטיפול חוזר פעם בשנה.

אחוזי הצלחה לא ידועים. הליך רפואי חודרני שיכול להתלוות בכאבים ותופעות לוואי ברמה קלה.

כירורגי

השתלת שיער

מתאים לנשים וגברים. ניתן להשיג תוצאה טובה לאחר 1-2 השתלות. אחוזי הצלחה נעים בין 10%-80%(צמיחת שיער חדש בזקיק שהושתל).

 
טיפול בהתקרחות עם הבטחת תוצאה
כפי שניתן לראות בטבלה מעלה, רק טיפול אחד מבטיח תוצאות והוא הטיפול בעזרת מכשיר הריג’ן. עם טיפולים אחרים אין הבטחת תוצאה. המכשיר הוכיח את יעילותו אצל אלפי מטופלים והוא אינו נמכר למי שהטיפול עמו לא מתאים ולא יכול לסייע למצבו. התהליך מתחיל בפגישת אבחון עם מומחה שיער אשר יאבחן את מצב השיער שלכם. במידה ומצב השיער שלכם יכול להשתפר עם טיפול בעזרת המכשיר, תוכלו  לרכוש אותו עם הבטחת תוצאה על פי הפירוט הבא:
 

דגם המכשיר

תקופת טיפול ראשונית

הבטחת תוצאה

הריג’ן קלאסיק

4 חודשים

30% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

הריג’ן פרמיום

4 חודשים

40% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

 
איך בודקים שאכן התוצאה התקבלה? לפני תחילת הטיפול במכשיר, מבצעים בדיקת מעבדה עם מכשיר טריקוסקאן מתקדם שבודק את עובי וצפיפות השיער. ממצאי הבדיקה נשמרים ונבדקים מול ממצאי בדיקה נוספת שמבוצעת לאחר תקופת הטיפול שנקבעה. כך, מתקבלת תשובה ברורה וחד משמעית, אם התוצאה הושגה או לא. 

מה קורה אם הבטחת התוצאה לא הושגה?

במקרים נדירים בהם לאחר תקופת הטיפול הראשונית ועמידה בתנאי הטיפול כפי שנקבעו, התוצאה הייתה נמוכה ממה שהובטח (ראו טבלה לעיל), תוכלו פשוט להחזיר את המכשיר במצב תקין ולקבל את כספכם בחזרה. 

איך פועל מכשיר הריג'ן ואיך הוא מסייע בטיפול בהתקרחות?

מכשיר הריג’ן הוא מכשיר טכנולוגי מתקדם שנבדק על ידי מכון התקנים ונמצא עומד בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים ובעל אישור של משרד הבריאות. המכשיר פותח על בסיס מחקר רפואי דרמטולוגי. המחקרים מעידים כי הסיבה העיקרית להתקרחות אצל נשים וגברים היא רגישות יתר של זקיקי השיער להורמון דהידרוטסטוסטרון (DHT). מכשיר הריג’ן פותח במיוחד כדי לטפל בסיבות העיקריות להתקרחות ולסייע בשיקום עור הקרקפת וזקיקי השיער. הטיפול במכשיר הוא מקומי ומאפשר תגובה מהירה וללא תופעות לוואי. 
המכשיר עושה שימוש בטכניקות טיפוליות שונות אשר תוכננו לפעול יחד נגד התנוונות זקיקי השיער, לשפר את אספקת רכיבי תזונה וחמצן לזקיקי השיער באמצעות שיפור זרימת הדם כך שתנאי המחייה של זקיקי השיער משתפרים.

טכניקות טיפוליות של מכשירי הריג'ן

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית – החדרת אבץ ונחושת לקרקפת

אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגן” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש אשר עוזר לנטרול וטיפול ממוקד בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית – גירוי הקרקפת

זרם חשמלי עדין ומשתנה מגרה את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו להכנס לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת

כן

כן

פעולה מכאנית – עיסוי הקרקפת

שיניים עדינות אשר על הדסקיות ומנוע רטט עדין המניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים גורמות לגירוי עור הקרקפת. פעולה זו משפעלת את מנגנוני הריפוי העצמי של הגוף, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית

קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול של זקיקי שיער בקצב מזורז.

לא

כן

 
 
איך בודקים אם טיפול במכשיר הריג’ן מתאים לכם?
השלב הראשון הוא קביעת פגישת אבחון בחברת דימדיקו. הפגישה היא ללא עלות וללא התחייבות. זכרו כי:

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content