טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » טיפול טבעי להצמחת שיער

לשיחה עם צוות היועצים:

טיפול טבעי להצמחת שיער

ישנן כמה סיבות לנשירת שיער, כגון סטרס, תזונה לקויה, מחלות עור, רקע גנטי ועוד. קיימים מגוון פתרונות לתופעה, ביניהם גם פתרונות טבעיים ללא תופעות לוואי.
ישנם מספר טיפולים טבעיים בהתקרחות התורמים להצמחת השיער הטבעי ועליהם נעבור במאמר הבא.

רבים בקרב נשים וגברים, סובלים בעולם בכלל ובישראל בפרט מבעיות שיער הקשורות לנשירה, התקרחות, שיער דליל, דקיק ועוד. זאת מסיבות רבות ומגוונות; על רקע גנטי, מחלות שונות, מחלות עור, נטילת תרופות הפוגעות בשיער, תזונה לקויה, סטרס נפשי ועוד.

טיפולים להצמחת שיער - רקע כללי

מספיק חיפוש קצר באינטרנט כדי למצוא הצעות לסוגי טיפולים שונים כפתרון להאטת ההתקרחות והנשירה בתור התחלה, והצמחת שיער בהמשך. בין הפתרונות שהוכחו כיעילים ניתן למצוא תרופות ותכשירים שונים, השתלות שיער וטיפולים טבעיים שונים. 
אנשים רבים היום מעדיפים להימנע מתרופות כל עוד קיימת חלופה ממשית, וזאת בגלל שתרופות מביאות איתן גם תופעות לוואי. אלו יכולות להיות קלות יחסית אך גם קשות יותר כך שחשוב באמת לשקול חלופות אפשריות לפני שמחליטים להשתמש בהן.

מה זה טיפול טבעי להצמחת שיער?

הכוונה כאן היא לאו דווקא לתרופות סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים או קרמים טיפוליים שלא הוכיחו יעילות אמיתית וטיפול מעמיק בבעיה.
במקרה שלנו מדובר בטיפול מאוד יעיל אשר נשען על מכשיר חדשני ייחודי המפעיל ומחדש את המנגנונים הפיזיולוגיים הטבעיים הקיימים בכולנו על מנת לאפשר הצמחת שיער חדש וחיזוק השיער הקיים. טיפול זה מתבצע על ידי מכשיר בעל טכנולוגיה מתקדמת שפותח בהתבסס על מחקרים רפואיים דרמטולוגיים המצביעים על האשם העיקרי לבעיות שיער, נשירה והתקרחות, והוא הורמון הדהידרוטסטוסטרון (DHT) הפוגע בזקיקי השיער וגורם להם לחדול מלהצמיח שערות. 

הכירו את מכשיר הריג'ן - טיפול טבעי להצמחת שיער

המכשיר נבדק על ידי מכון התקנים ונמצא עומד בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים והוא בעל אישור של משרד הבריאות. מכשיר הריג’ן פותח במיוחד כדי לטפל בסיבה העיקרית להתקרחות ולסייע בשיקום עור הקרקפת וזקיקי השיער. הטיפול במכשיר הוא מקומי וטבעי לחלוטין והוא מאפשר תגובה מהירה. 
הריג’ן מציע תוצאות מצוינות ללא כאבים, ללא תופעות לוואי, ללא סרבול מיותר, בקלות ובזמן קצר – כ 5-10 דקות ביום, באופן עצמאי ובכל מקום. 
 

כיצד פועל מכשיר הריג'ן?

המכשיר משתמש בטכניקות טיפוליות שונות המתבצעות בו זמנית להשגת תוצאה אופטימלית: שיפור אספקת רכיבי תזונה וחמצן לזקיקי השיער המסייעים להם לחזור לפעילות תקינה ולהצמיח שיער חדש ובריא.

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית: החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגן” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש אשר עוזר לנטרול וטיפול ממוקד בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית: גירוי הקרקפת. זרמים עדינים ומשתנים מפעילים את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו ואלו נכנסים לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית: עיסוי הקרקפת. מנוע רטט עדין מניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים ושיניים עדינות על הדסקיות מגרות את עור הקרקפת. פעולה זו מגבירה את זרימת הדם לשורשי השיער, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית: קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול של זקיקי שיער בקצב מזורז.

לא

כן

 

האם טיפול טבעי בהתקרחות עם מכשיר הריג'ן מבטיח תוצאה?

הטיפול הטבעי בהתקרחות להצמחת שיער בעזרת מכשיר הריג’ן הוא היחיד בישראל המציע הבטחת תוצאה והחזר כספי מובטח בחוזה בהיעדר התוצאה המובטחת! 
 
על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי באמת חל שיפור במצב השיער שלכם, חברת דימדיקו מזמינה אתכם לפגישת אבחון ללא כל התחייבות או עלות. במהלך הפגישה, מומחה שיער של החברה יאבחן את מצב השיער ואת הסיכוי שהטיפול בעזרת המכשיר אכן יביא לתוצאה חיובית. אם הטיפול יכול לסייע לשיער שלכם, תוכלו לרכוש את המכשיר, ואז תתבצע בדיקת מעבדה על ידי מערכת טריקוסקאן שמודדת באופן מדויק את עובי וצפיפות השיער שלכם לפני תחילת הטיפול, כך שניתן יהיה להשוות עם מצב השיער שלכם כאשר תגיעו לסיום תקופת הטיפול הראשונית עם ביצוע בדיקת טריקוסקאן נוספת (במידה ועמדתם בתנאי הטיפול כמובן). 

דגם המכשיר

תקופת טיפול ראשונית

הבטחת תוצאה

הריג’ן קלאסיק

4 חודשים

30% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

הריג’ן פרמיום

4 חודשים

40% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

במידה ואחרי סיום תקופת הטיפול הראשונית לעיל, בבדיקת הטריקוסקאן הנוספת תמצא כי התוצאה היא נמוכה מכפי שהובטח, תוכלו להחזיר את המכשיר במצב תקין ולקבל החזר כספי מלא.
טיפול במכשיר הריג’ן הוא יחיד במינו – הוא טבעי לגמרי ואינו גורם לכאבים או תופעות לוואי.

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content