טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » אבחון מצב השיער?

לשיחה עם צוות היועצים:

אבחון מצב השיער

השיער, כמו כל איבר אחר בגוף, עובר שינויים עם השנים. לכן, כאשר אנו מרגישים כי חל שינוי כלשהו, כדאי לגשת לאבחון מקצועי בו נוכל לקבל תמונה מעמיקה על מצב השיער ולטפל בו בהתאם לצורך. 

באלו מקרים צריך לבצע אבחון של מצב השיער

כיוון שמדובר בשיער הראש, השינויים יכולים להיות בעיקר בתחום מראה השיער והראש כולו. המקרים שבהם צריכה להידלק לנו נורה אדומה בקשר למצב השיער, אצל גברים או נשים, הם:

לכן, באם נתקלתם במצב בו השיער שלכם מתחיל להיראות שונה ממה שהייתם רגילים אליו כל השנים, כנראה שהגיע הזמן להגיע לפגישת אבחון שיער מקצועי.

אילו סוגי אבחון יש למצב השיער

אבחון השיער יכול להתבצע על ידי רופא עור או על ידי מאבחן מקצועי, ובכל מקרה, נדרש ציוד מיוחד על מנת לבדוק את המצב מקרוב.
האבחון אורך כ-30-45 דקות ונחלק ל-2 חלקים עיקריים:

אלו נתונים מתקבלים כאשר מבצעים אבחון למצב השיער?

האבחון מאפשר לבדוק מקרוב את עובי השיער, הצפיפות שלו ועוד.
בסיום האבחון, הנבדק יכול להבין את הסיבות להתקרחות או לדילול השיער והכי חשוב – את פוטנציאל השיקום.

כיצד אבחון השיער יכול לסייע בהחלטה על שיטת טיפול אפקטיבית לשיער?

לאחר אבחון מצב השיער, ניתן להגיע למסקנות לגבי אופן הטיפול:
אם מדובר במצב רפואי או נפשי שגרמו לנשירת השיער ולהתקרחות, אז יש לטפל בהם לפי הגורם הספציפי. לרוב, השיער יחזור לצמוח בסיום הטיפול.
אם הגורם הוא גנטי, וצמיחת שיער חדש הולכת ודועכת, ישנן כמה אפשרויות טיפול כגון: טיפול תרופתי עם כדורי פרופסיה, טיפול באמצעות תכשיר למריחה מינוקסידיל, טיפול טבעי באמצעות מכשיר ועוד. 
בכל מקרה, יש להבין מה כל טיפול דורש מבחינת זמן הטיפול, תופעות לוואי אפשריות, צפי לתוצאות וסיכויי הצלחה, נוחות הטיפול, הבטחת תוצאה וכדומה.

הזמנה לאבחון ללא עלות וללא התחייבות - בהריג'ן

חברת דימדיקו, המשווקת את מכשיר הריג’ן לטיפול בהתקרחות ובשיער דליל, מזמינה אתכם לבצע אבחון של מצב השיער ללא עלות וללא התחייבות.
האבחון יערך על ידי מאבחון מקצועי שייתן לכם תמונה מלאה על מצב שיערכם, באם אתם מרגישים שינוי בצפיפות של השיער, או שאתם כבר רואים התקרחות. כפי שצוין מעלה, האבחון אורך 30-45 דקות במהלכו תישאלו שאלות ממוקדות וגם תעברו צילום מקצועי שייבחן על ידי בעל מקצוע מיומן.
לאחר האבחון תוכלו לדעת אם מכשיר הריג’ן יוכל לסייע לכם בעצירת ההתקרחות ובהצמחת שיער חדש ובריא וזאת בכ-10 דקות טיפול ביום בלבד, בנוחות מרבית בביתכם או היכן שתבחרו. מכשיר ההריג’ן משלב מספר טכנולוגיות מתקדמות המסייעות בהמרצת הדם אל זקיקי השיער הרדומים, ובכך מאפשרות שיקום של הקרקפת והשיער.
 
 
לאחר שבידיכם כל המידע, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לקביעת מועד אבחון ללא עלות וללא התחייבות בטלפון 1800-66-55-44, או השאירו פרטיכם בטופס, ואנו נחזור אליכם.

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content