טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » נשירת שיער טיפול טבעי

לשיחה עם צוות היועצים:

נשירת שיער טיפול טבעי

נשירת שיער וצמיחתו מחדש הן תהליכים טבעיים, וכאשר אחד או יותר מהם נעצר, ניתן לטפל בו עם טיפול המפעיל את המנגנונים הפיזיולוגיים הטבעיים של הגוף, תוך שיפור מצבם ותפקודם.

נשירת שיער היא תופעה הפוגעת באוכלוסייה רחבה בכל העולם, גברים ונשים, מסיבות רבות ומגוונות ולעיתים כבר בגיל צעיר. קיימים טיפולים רבים מסוגים שונים אך לרובם מתלוות תופעות לוואי לא נעימות. לא כל אחד מוכן להמר על כך, ולא כולם רוצים בטיפול המבוסס על חומרים כימיים, או בטיפולים הכוללים זריקות או פרוצדורות ניתוחיות המלוות בסיכונים וזמני התאוששות ארוכים.
כיום רבים מחפשים פתרונות חלופיים, טיפולים טבעיים שאינם מלווים בכאבים, תופעות לוואי וסיכונים מיותרים, ועם פשטות בביצוע. האידיאל הוא שהטיפול גם יניב תוצאות טובות. אם אתם מעוניינים בטיפול כזה, ומעדיפים אותו על פני הטיפולים האחרים המוצעים, המשיכו לקרוא.

אילו טיפולים טבעיים קיימים לנשירת שיער

טיפול טבעי הוא תמיד אופציה עדיפה, כל עוד מדובר באמת בטיפול מוכח ויעיל. מספיק להסתובב בחנויות הפארם השונות או לחפש ברשת האינטרנט כדי למצוא תמיסות, קרמים, תכשירי שמפו ותוספי מזון שונים, תחת הגדרת “טבעי”. בחלק מהמוצרים, אפשר לראות שהדבר לא תמיד נכון וכן מעורבים גם כימיקלים שונים.
אז מה זה באמת טיפול טבעי לנשירת שיער? זהו טיפול שמבוסס על הפעלה (לא פולשנית ולא כימית) של מנגנונים פיזיולוגיים, טבעיים, של הגוף שלנו, ושיפור מצבם ותפקודם. בכך אנו מטפלים בנשירת השיער, עוזרים ונלחמים בשורש הבעיה. האם קיים טיפול כזה? האם ישנה גם התחייבות לתוצאה? האם ניתן לקבל החזר כספי במידה והתוצאה לא ברמה המובטחת?

טיפול טבעי בנשירת שיער - מכשיר הריג'ן

התשובה לשאלות הנ”ל היא – כן – מדובר בטיפול חדשני במכשיר טכנולוגי, שנבדק על ידי מכון התקנים ונמצא עומד בכל תקני הבטיחות הבינלאומיים ואושר על ידי משרד הבריאות כמסייע בשיפור עובי השיער וצפיפותו. כאן חשוב להבין כי לא תמצאו את המכשיר בחנויות רגילות, רשתות הפארם או  חנויות אינטרנטיות כיוון שהוא נמכר אך ורק לאחר אבחון על ידי מומחי שיער, ורק למי שהטיפול במכשיר יכול באמת לסייע לו.
עם רכישת המכשיר, מגיעה גם הבטחת תוצאה, וזאת על פי שתי בדיקות טריקוסקאן המתבצעות בתחילת הטיפול ובסיומו (במידה והמטופל עמד בכל תנאי הטיפול ותדירותו). לאחר הבדיקה השנייה, בעצם מתבצעת השוואה בין הבדיקות כך שניתן לראות בבירור את השיפור באופן מדויק ואמפירי ולא באופן שרירותי.
במקרים נדירים בהם התוצאה לא הושגה, ניתן להחזיר את המכשיר במצב תקין לחברה ולקבל החזר כספי מלא עבורו.

מכשיר הריג'ן - פירוט

מעוניינים להכיר את המכשיר טוב יותר?
למעשה קיימים שני דגמים של מכשיר הריג’ן: קלאסיק ופרמיום. המכשירים פועלים על בסיס עקרונות פיזיולוגיים כדי לסייע לזקיקי השיער שלכם לחזור להצמיח שערות. הטיפול עצמו מתבצע בנוחות בביתכם או בכל מקום אחר לבחירתכם, והתהליך הוא פשוט – מחזיקים את המכשיר ביד אחת, ומעבירים אותו על גבי הקרקפת, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי וללא מריחת חומרים או תמיסות. ביצוע הטיפול הוא פשוט ומשאיר את השיער שלכם נקי ויבש בסיומו. 
להלן הפעולות השונות שהמכשירים מבצעים בזמן הטיפול:

פעולות טיפוליות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית: החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגן” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש אשר עוזר לנטרול וטיפול ממוקד בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית: גירוי הקרקפת על ידי זרם חשמלי עדין ומשתנה הגורמים למנגנוני הריפוי העצמי בגופנו להיכנס לפעולה. זרימת הדם לזקיקי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער לא פעילים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית: עיסוי הקרקפת, פעולת רטט עדין מגבירה את זרימת הדם לזקיקי השיער, בליטות עדינות שעל גבי הדסקיות גורמות לגירוי עור הקרקפת ועוזרות בפינוי רעלנים. זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית

קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול של זקיקי שיער בקצב מזורז.

לא

כן

טיפול טבעי המבטיח תוצאה

להלן פירוט על הבטחת התוצאה לאחר תקופת טיפול ראשונית, לפי דגם המכשיר:
 

תקופת טיפול ראשונית

הבטחת תוצאה

הריג’ן קלאסיק

4 חודשים

30% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

הריג’ן פרמיום

4 חודשים

40% שיפור מצרפי בעובי וצפיפות השיער

טיפול בנשירת שיער – תרופות סבתא

גם תרופות סבתא לטיפול בנשירת שיער נחשבות לטבעיות, והן מבוססות על מרכיבים טבעיים המופקים מצמחים שונים וממוצרים שניתן למצוא ברוב הבתים. 
להלן מספר אפשרויות נפוצות שמוזכרות במדיות כמסייעות לחיזוק השיער והקרקפת:

בבחינה מעשית, השילובים שצוינו אינם יכולים להזיק, ובהחלט יכולים לתרום לחיזוק, אבל כטיפול עיקרי ולקבלת תוצאות אמיתיות, הם לא הוכחו כיעילים.

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content