טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » שיקום ומילוי שיער דליל

לשיחה עם צוות היועצים:

שיקום ומילוי שיער דליל

נשים וגברים הסובלים משיער דליל ואובדן שיער הנובעים מגורמים שונים, היו שמחים להיות במצב בו שיערם מלא ובריא יותר. יש לכך פתרון מהפכני, ועל כך – במאמר זה.

נשים וגברים רבים סובלים מאבדן שיער בשל גורמים שונים. רבים מהם מעוניינים בשיקום שיער והענקת מראה מלא ובריא יותר. כיום, זה אפשרי. כך תעשו זאת נכון.
שיער נושר באופן טבעי אצל כל בני האדם. קצב נשירת שיער טבעי ונורמלי הוא כ-100 שערות ליום, והן נושרות מכל אזורי הראש באופן שווה. אם מתגלה נשירת שיער בכמות הגדולה מ-200 שערות ליום (בערך), או אזור ספציפי המאופיין בנשירה מסיבית – הדבר מצביע על בעיה. ישנם מספר גורמים נפוצים לנשירת שיער מוגברת – החל ממחלות אוטואימוניות, זיהומים, לחץ ומתח נפשי, בעיות הורמונליות, תזונה לקויה, גנטיקה, תרופות ועוד. ככל שאנו מתבגרים, תהליך צמיחת השיער מאט – ובסופו של דבר מפסיק לחלוטין. כדי למנוע התקרחות, יש צורך לצמצם את קצב נשירת השיער ולהגביר את קצת הצמיחה. כיום ניתן לעשות זאת במספר טכניקות חדשניות לשיקום שיער, ואפילו אפשרי לטפל בעצמנו בבית.

כיצד נוצר תהליך התדלדלות השיער?

בתהליך התדלדלות השיער כלי דם המזינים את זקיקי השיער מצטמקים, עור הקרקפת נעשה דק יותר ומאבד מגמישותו ונוצרת סביבה אשר בה יש בדרך כלל חוסר בוויטמינים, מינרלים וחמצן החיוניים להצמחת שיער בריא ושופע. התדלדלות היא תהליך הדרגתי, בו זקיקי השיער מתנוונים, ומצמיחים שיער דק, חסר פיגמנט ופלומתי, עד שתהליך ייצור השיער נפסק לחלוטין וזקיקי השיער מתנוונים ומתים.

שיקום שיער דליל

התדלדלות שיער עלולה ליצור דימוי עצמי נמוך אצל האנשים הסובלים ממנה. כיום ישנם מספר אופנים לטיפול ושיקום שיער דליל – תרופתיים, טבעיים או קוסמטיים. אך גם אם רב האנשים ירצו בשיקום שיער, ייתכן ולא ידעו מה הדרך הטובה, הנכונה והיעילה ביותר עבורם. חלקם אולי ימנעו מכך בשל הכחשה, בושה או אמונה כי אין פיתרון אפקטיבי. חשוב להבין כי חלק מהטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום בתחום הטיפול בשיער מאפשרות לשקם את השיער באופן עצמאי, ללא תופעות לוואי ובעלות נגישה במיוחד.

Hairegen Classic – מהפכה בשיקום שיער

בשנת 2009 החל פרופסור דב אינגמן, מרצה בעל שם מהטכניון (כיום פרופסור חבר בגמלאות), לפתח טכנולוגיה לטיפול בהתקרחות. החזון שלו היה לפתח מוצר טכנולוגי אשר יפעל לשיקום החיוניות והתפקוד המלא של זקיקי שיער רדומים ובתהליכי התנוונות. הוא הציב עצמו כנסיין הראשון לפיתוח, בהיותו מתקרח בשל סיבות תורשתיות. לתדהמת כולם – התיאוריה אותה הציג הוכיחה עצמה ושיער חדש החל לצמוח על ראשו. אב טיפוס ראשון של המכשיר חולק בשנת 2010 לעשרות גברים ונשים הסבלו מדלילות שיער, נשירה מוגברת והתקרחות. התוצאות לא איחרו לבוא כאשר שיער חדש החל לצמוח, עובי השיער וקצב צמיחתו גברו, בריאות הקרקפת השתפרה והמשתמשים דיווחו על שיפור מהותי בעת שימוש במכשיר. בסופו של דבר – פותח המוצר המסחרי לשימוש ביתי: Hairegen Classic.
פיתוחו של המכשיר מבוסס על מחקרים רפואיים מתחום הדרמטולוגיה (רפואת עור). המכשיר משפיע על הגורמים העיקריים להתקרחות ומסייע לשיקום הקרקפת וזקיקי השיער, תוך שהוא מנטרל את תהליך ניוון זקיקי השיער, מגביר אספקת מזון וחמצן באמצעות שיפור זרימת הדם ותנאי המחיה של השיער. המכשיר פועל בצורה מקומית וישירה ומייצר תגובה מהירה וללא תופעות לוואי בשלושה אופנים: עירור חשמלי, עירור ביוכימי, ועירור פיזי-מכני. במילים אחרות – השקעה של מספר דקות ביום, תגן על שיער ראשכם ותגרום לו להיות בריא יותר ומלא יותר.
*** המידע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ או אבחון רפואי

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content