טיפול בהתקרחות ושיער דליל » התקרחות – גברים » נלחמים בהתקרחות – מכשיר ביתי להתקרחות גברים

לשיחה עם צוות היועצים:

נלחמים בהתקרחות – מכשיר ביתי להתקרחות גברים

ניתן למצוא כיום מגוון אמצעים לטיפול באובדן שיער, חלקים יעילים יותר וחלקם יעילים רק לזמן הטיפול. הכירו את המכשיר הביתי לטיפול בהתקרחות ואת כל יתרונותיו.

אחת התופעות הנפוצות בקרב גברים ונשים כאחד, בגילאי 35 ומעלה הינה: אבדן השיער, הדלילות וההתקרחות.
על הגורמים השונים לאובדן שיער הראש פרטנו במאמר מה הן הסיבות לנשירת שיער. במאמר זה נתמקד באמצעי הטיפול המתאימים לאובדן שיער.

מדוע אנו מאבדים שיער?

השיער המכסה את קרקפת ראשנו צומח מזקיק השערה באופן מחזורי.
שילוב של גורמים שונים כמו גנטיקה, תזונה דלילה או לא מתאימה, מצב הורמונלי, תנאי מזג אוויר, מצב נפשי וכו’ גורמים לקיצור מחזורי צמיחת השערה והפיכת השיער לדליל יותר, דק ושברירי וחסר חיים.
עור הקרקפת נעשה דק יותר, כלי הדם המזינים את השערה מצטמצמים ואינם מצליחים להזין את השערה בחומרים החיוניים לצמיחתה והתחדשותה. אט אט, שיער הראש הופך להיות דק, שקוף, נטול פיגמנט והזקיק מתנוון לחלוטין.

מה אמצעי הטיפול המתאימים לאובדן שיער?

פתרונות רבים מוצעים לבעיית דלדול השיער: השתלות, טיפולים תרופתיים, תכשירים שונים, טיפולים בקליניקות ועוד. אחד הפתרונות היעילים ביותר והפחות חודרני, המוצע לסובלים מהידלדלות השיער, הוא Hairegen Classic (הריג’ן קלאסיק) הפועל במספר מישורים לעיבוי השיער הקיים ולעידוד צמיחה מחודשת של שיער מתוך זקיקי שיער רדומים.
מכשיר Hairegen Classic הוא פרי פיתוח המבוסס על מחקרים רפואיים בתחום הדרמטולוגיה ופועל בעזרת שלושה מנגנוני טיפול: ביוכימי, חשמלי ומכני. כל שלוש הפעולות מתקיימות בו זמנית ומעניקות “בוסט” לשערה. שילוב מנגנוני הטיפול המספקים לשערה את התנאים המיטביים לצמיחה.
הריג’ן קלאסיק פועל לשיבוש הגורם העיקרי המביא להידלדלות השיער – הורמון הדהידרו טסטוסטרון (DHT), ובנוסף ממריץ את זרימת הדם לזקיק השערה ומשפר את הזרמת החומרים החיוניים לצמיחתה, מסייע בניקוי רעלים ומאפשר לזקיק להשתקם באמצעות עיבוי עור הקרקפת והפעלת מנגנוני הריפוי העצמי של הגוף.

היתרונות הגדולים של Hairegen Classic

מאפייניו המיוחדים של הריג’ן קלאסיק מעניקים לו יתרונות משמעותיים על פני החלופות השונות לטיפול בהתקרחות:

עוד בנושא התקרחות - גברים

Skip to content