טיפול בהתקרחות ושיער דליל » התקרחות – גברים » קרחת – טיפול מונע

לשיחה עם צוות היועצים:

קרחת - טיפול מונע

התדלדלות שיער אצל גברים היא לרוב עניין של זמן ורבים מהם תוהים האם ניתן למנוע אותה. טיפול מונע לקרחת קיים בהחלט וכדאי להתחיל אותו בהקדם.

אם נסתכל סביבנו ונבחן את תמונת המצב בישראל, נראה כי מרבית הגברים בגילאים שונים מתחילים לחוות ירידה בכמות ונפח השיער. כשאנו מבינים שהמפגש עם הקרחת הוא רק עניין של זמן, הדבר המומלץ ביותר הוא להתחיל בטיפול מונע שישמר ויאריך את חיי השיער שלנו.
אז במקום להגיע למצב שבו נאמר “חבל שלא התחלתי קודם”, קראו את המאמר והבינו כמה פשוט הוא שימור השיער. 

שלבי ההתקרחות אצל גברים

נשירת שיער היא חלק מתהליך מחזורי טבעי של חיי השערה ולרוב ניתן להבחין בכ-50-100 שיערות הנושרות מדי יום. כאשר הנשירה הופכת למסיבית יותר, גברים יתחילו לראות התדלדלות של השיער לרוב באזור המפרצים, קו השיער הקדמי והקדקוד. מצב זה קורה בדרך כלל בעקבות פעילות של אנזים בשם 5 אלפא רדוקטאז הגורם להיווצרות דהידרוטסטוסטרון (DHT) מהטסטוסטרון.
מחזור חיי השערה כולל צמיחה, מנוחה ונשירה, והורמון ה-DHT גורם לזקיק להישאר במצב המנוחה לאחר הנשירה במקום להתחיל את המחזור מחדש ולהצמיח שיער.
ככל שיעבור הזמן וללא טיפול מונע, התדלדלות השיער תגבר באזורים השונים ואצל חלק מהגברים הדבר ימשך עד להיווצרות קרחות.

מתי כדאי להתחיל טיפול מונע כדי לא להגיע למצב של קרחת

בשורה התחתונה – כמה שיותר מוקדם.
כאשר אתם מתחילים לראות נשירה מוגברת או התדלדלות אפילו קלה באזורים המועדים, כדאי להתחיל לחפש את הפתרון המתאים לכם ולבצע טיפול מונע כבר מהשלבים המוקדמים.
יתרה מכך, ניתן לבצע טיפול מונע גם אם אינכם רואים עדיין את ההתדלדלות או הנסיגה. חישבו על כך שגם ברכב שלכם אתם דואגים לבצע טיפולים מונעים כדי לא להגיע למצב של קלקול באמצע הדרך ואז התיקון יעלה הרבה יותר…
ישנם פתרונות המאפשרים לבצע טיפול מונע לקרחת והם טבעיים לחלוטין ומסייעים לשמר את הפעילות הפיזיולוגית הקשורה לצמיחת השיער, תקינה.
אם קיים חשש להקרחה, ככל שתדחו את הטיפול בשיער, אתם עשויים להגיע למצב בו יהיה מאוחר מדי עבור השיער שלכם. שכן שורשי שיער מתים לא ניתן להחיות. אז, הפתרון היחיד יהיה בדמות השתלה, פאה וכו’.

האם קיים טיפול מונע טבעי המוכח מחקרית

הכירו את הריג’ן – זהו מכשיר טכנולוגי חדשני שאושר על ידי משרד הבריאות כמסייע בשיפור עובי השיער וצפיפותו, שפעילותו הוכחה מחקרית. 
המכשיר נחשב לטיפול טבעי כיוון שהוא כולל כמה טכנולוגיות משולבות, שיחדיו פועלות לשימור המנגנונים הטבעיים של הגוף השייכים לתהליך המחזורי של חיי השערה, ולהלן הפירוט:
 

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית: החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגנים” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש. פעולה זו עוזרת לנטרול ה-DHT בזקיקים ומספקת טיפול ממוקד ומקומי בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית:גירוי הקרקפת.זרמים עדינים ומשתנים מפעילים את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו ואלו נכנסים לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות ועובי השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית:עיסוי הקרקפת. מנוע רטט עדין מניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים ושיניים עדינות על הדסקיות מגרות את עור הקרקפת. פעולה זו מגבירה את זרימת הדם לשורשי השיער, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית:קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול התאים של זקיקי השיער בקצב מזורז.

לא

כן

חשוב להבין כי המכשיר נמכר גם לאחר אבחון מקצועי של מצב השיער על מנת לוודא כי המכשיר אכן יכול לסייע.
אחד היתרונות הגדולים של המכשיר הוא שהטיפול באמצעות המכשיר מתבצע באופן עצמאי בנוחות בבית במהלך כ-10 דקות ביום (בהתאם לתכנית הטיפולית שנקבעה), וכן הוא אינו גורם לתופעות לוואי.

עוד בנושא התקרחות - גברים

Skip to content